CERITA SAMBUNG (17)

KOMENG DAN MARKONAH
Oleh : Wiarsih Asikin

TUJUH BELAS





         Tapi, Komeng bisa mengendalikan diri
        “Menurut saye, bukan kagak pede. Tapi, lan taran di rumahnye kagak punya kaca. Jadi, die ka gak pernah bisa lihat, karunia Tuhan nyang indah udeh lame nemplok di mpok Konah “
        “Aaah, masa’, sih ? Kan, die pernah buka salon. Emangnye, kalo salonnye udeh tutup, kaca nye ikutan dijual ?“ Samber Nyai, nyang sebenernye kagak nyambung sama maksud Komeng.
        Cuma, Komeng malah ngikutin alur Nyai Minah. Dia manfaatin ocehan nyai Minah supaya nyai bisa lebih memahami apa maksudnya
       “Kayaknye, sih gitu. Lagi entu, kan masih pacaran sama mantannye. Kebetulan, dompet mantannye, ketinggalan di rumahnye. Berhubung kagak ada ongkos, kepaksa tuh kaca bekas salon, dijual “
      “Gue jadi kagak ngerti? Mantan, tuh, ape, sih? “ 
      “Nyai kagak ngerti?” Tanya Komeng, nyang ternyata tau, kalo Markonah, kayaknya keliatan kagak suka, die ngomong mantan. Tapi, untung Nyai Minah kagak ngerti ape nyang die maksud.
      “Nyai..Nyai, mantan tuh artinya naik sedan, sejenis taksi, gitu. “
      “Lu jangan ngebohongin gue, ngape. Masa, taksi dompetnye bisa ketinggalan ? Kalo dompet supir taksi ketinggalan, gue percaye? Kalau dompet taksi ketinggalan… kapan dompet punya taksi, eh, maksud gue, kapan taksi punya dompet?” Kata Nyai Minah
       Kali ini, Kong Lihun nyang udeh mites punting rokoknye ke asbak, kayak kepaksa ikutan ngomong
      “Huss, kalo ngomong terus, kapan kita dzu hurnye? Perut udeh kenyang, udeh rileks, bukan cepet shalat, malah ngurus soal nyang kagak per lu.”
      Lantaran seudeh ngucapin karanye Kong Lihun,buru-buru ngeloyor ke kamar mandi. Buat ambil air wudhu. Nyai, buru-buru ngangkut sisa peralatan bekas makan ke dapur.
     Komeng nyang masih duduk di kursi meja makan, kayaknye, jadi kebingungan. Mau ke kamar mandi, kong Lihun baru aje ke kamar man di. Tapi, akhirnye, Komeng gentleman juga
     “ Maafin gue, yee?”
     “Emang ngerasa salah?” Markonah pamerin gaya kesel
     “Pastinye, gue kagak tau. Soalnye, nyang gue tau, sebenernye cuman kepengen tau “
     “Kepengen tau apaan?”
     “Ya, apaan aja. Tapi, gue kagak tau mau mula in darimane? Eeh, nyang nyeplos dari mulut gue malah soal nyang barusan. Pasti lu marah, kan? Mangkanye, gue minta mantan, eh, maaf, gue jadi grogi. Maksud gue, minta maaf ?”
     Markonah menahan keinginan berubah sikap. Ia tidak mau ketawa, meski kegrogian Komeng, menggelikan
     “Minta nggak sama ama mohon, kan?”
     “Mak..maksud, lu ?”
     “Minta maaf ape mohon maaf ?”
     “Kan, gue terlanjur bilang minta ?”
     “Kalo minta, saya nggak kasih. Kalau mohon, boleh jadi saye kasih “
     “I..iye, deh..Mohon maaf “
     “Ya, udeh. Saye maafin. Cuman, laen kali, nauin, dong, kalo perempuan, tuh, punya pera saan. Punya kemauan tapi nggak berani ngungkapin blak blakan ?”
     “Kan, kite udeh sering ngobrol?”
     “Sering ngobrol,kan, soal yayasan? Soal nyang laen, misalnye, perasaan? Pernah abang ngajak ngobrol tentang perasaan perempuan ?”


Bersambung……








Postingan terkait:

Belum ada tanggapan untuk "CERITA SAMBUNG (17)"

Post a Comment